Sider

søndag, september 25

OG MIN LØRDAGSKVELD GIKK TIL:

Den første eksamensoppgaven min!

Da vi ikke har tilgang til alle verkstedene enda tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på å sy hovedmodellen... Noe som jeg angrer litt på nå når jeg innså hvor vanskelig det var å få ting til å bli som jeg vil... (Men det er vel meningen at  man skal lære av det også da?)



Jeg hadde store planer om å bli ferdig med hovedmodellen min idag, men det ble heller en hel haug med utprøvinger og skissemodeller:



Jaja.... jeg satser på at symaskinen min er mer glad i meg imorgen, ellers må jeg bare finne på noe annet smart;)

Ha en fin lørdagskveld alle sammen som fester og skråler utenfor vinduet mitt, mens jeg er hjemme og er nerd ;)

-Chao-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg et igjen ditt spor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...