Sider

tirsdag, oktober 19

NY BLOG NYE MULIGHETER


.... Til min kjære nye blogg .....

Det er med heder, ære og tårer i øyekroken jeg erklærer deg for herved startet! Håper du vil følge meg gjennom alle mine tanker, ideer og opplevelser uten å vise tegn til svakhet. 
I deg har jeg tenkt å skrive hva jeg vil når jeg vil.
I deg vil alle bilder og illustrasjoner være mine egne (om ikke annet er oppgitt).
I deg vil jeg finne bloggen jeg alltid har ønsket meg.




Håper vi får en unik tid sammen!
Din kjære Iris


Chao!


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2061201/peu-de-moi?claim=bfz5d3fc4de">Follow my blog with bloglovin</a>

1 kommentar:

  1. WOW! Iris! For en nydelig blogg! Elske lay-outen! Gleder meg til å entre din verden.

    SvarSlett

Legg et igjen ditt spor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...